اموزش مکالمه زبان های مختلف

آموزش زبان انگلیسی نصرت از صفر و حروف الفبا در سایت فراگیری شروع می شود. یادگیری لهجه آمریکایی و بریتیش، لغات و اصطلاحات، قواعد و گرامر زبان انگلیسی به صورت ویدیویی و رایگان در سایت فراگیری فراهم شده است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سایت فراگیری، آموزش مکالمه زبان عربی و حروف الفبا در سایت فراگیری شروع می شود. یادگیری لهجه آمریکایی و بریتیش، لغات و اصطلاحات، قواعد و گرامر زبان انگلیسی به صورت ویدیویی و رایگان در سایت فراگیری فراهم شده است.

 آموزش زبان انگلیسی از صفر در سایت فراگیری با روش آموزش ویدیویی برای زبان آموزان مهیا شده است. در ادامه بخش های اصلی که زبان آموزان در ابتدا باید توجه داشته باشند را بررسی می کنیم.

آموزش تلفظ زبان های مختلف

برای ایجاد مکالمه موثر و صحبت کردن با لهجه آمریکایی یا بریتیش نیاز به تشخیص انواع صداهای زبان انگلیسی دارید. آموزش مکالمه زبان ترکی استانبولی  شامل آواهایی است که برای زبان آموزان ایرانی جدی است. در واقع صداهایی در زبان انگلیسی وجود دارند که در زبان فارسی وجود نداشته و معمولا زبان آموزان به اشتباه آن ها را تلفظ  می کنند.

آموزش لغات زبان انگلیسی

 

دایره لغات زبان آموزان رابطه مستقیم با درک مطلب آن ها دارد. با یادگیری 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی درواقع بیش از 80 درصد مکلمات را می تواند متوجه شوید. آموزش 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی در سایت فراگیری به صورت ویدیویی قرار داده شده است.

آموزش دستور زبان انگلیسی

ساخت جملات، کاربرد صحیح زمان ها، استفاده صحیح لغات بخشی از دستور زبان انگلیسی است. اگر قصد شرکت در آزمون های آیلتس و تافل را داشته اشید گرامر زبان انگلیسی بسیار مهم و ضروری است. در کل قواعد زبان انگلیسی برای صحبت کردن و نوشتار صحیح زبان انگلیسی لازم است.

آموزش مکالمه زبان چینی و سایر زبان ها در سایت فراگیری به صورت ویدیویی و گام به گام برای زبان آموزان فراهم شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.